Suurbritannia mänguasjatootja paiskab sellel nädalal turule kuulmisaparaatide ja näol asetsevate sünnimärkidega nuku, vahendab CNBC. Uued mänguasjad on vastuseks sotsiaalmeedia kampaaniale, mille eesmärk oli laiendada erinevate lelude hulka.
3D mängiasjade tootja MakieLab valmistab nukkudele veel kargud, prillid, sünnimärgid ja kuuldeaparaadid. Lisaks töötatakse veel ratastoolide ja jalalahaste kallal, mis peaksid müügile tulema lähema kuu aja jooksul.Ettevõttega võttis ühendust "Toy Like Me" kampaania, mis on julgustanud erivajadustega laste vanemaid ühendust võtma erinevate mänguasjatootjatega nagu Hasbro, Lego ja Mattel.“Kui mänguasjad on disanitud nii, et need peaksid õpetama meid ümbritsevat maailma tundma õppima, siis kas mänguasjatootjad ei peaks ka toetama erivajadustega laste enesekindlust, selle asemel, et toota ebarealistlikke ideaale, mille poole nad püüelda ei suuda?” küsis postitus Toy Like Me sotsiaalmeedia lehel.MakiesLab asutaja Alice Taylor sõnas, et tootevaliku laiendamine selles suunas oli ettevõtte jaoks loomulikuks jätkuks ning juba varasemalt plaani võetud samm.MakieLab alustas eriliste nukkude tootmist 2013. aastal. Uue nuku hinnaks saab 69 naela.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.